Diet!

Hey bitches!

Jag ska nu göra ett litet experiment/ test. Jag ska banta ner mig några kilon och jag ska ta en kur som kallas för Cambridgemetoden. Man måste vara minst 18 år för att genomgå detta, så jag fick tvinga mina föräldrar. Cambridgemetoden går ut på att endast äta olika sorters milkshake, soppor och "godisbitar". Man kan också äta vanlig mat ihop med detta, men det ger inte lika bra resultat.  Med dieten måste man dricka minst 3 liter vätska om dagen. Man får dricka vatten, kaffe (utan mjölk och socker) och te (utan mjölk och socker) . Jag ska vara under dieten i en vecka, så jag hoppas jag får lite resultat. Med lite tränin tror jag att jag kan gå ner tre kilo om jag har tur. 

Idag har jag ätit en bananshake till frukost, en kakao&mintshake till lunch, lite moussaka och sallad ( för att jag inte ska börja direkt med dieten) till middag och en halv "chokladbit" för att det inte räckte..=P. Imorgon ska jag nog helt och hållet inte äta riktig mat. Och jag ska börja dansa lite med, så jag är lite förberedd inför all träning som kommer "denna säsongen"...=)

Nu blir det film för mig! =)


Later Bitches
                        /TheShaker



                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0