Working Boy...

Hey bitches!   ( HII BOO!!)



Vad har alla för sig denna kalla lördagskväll? Själv sitter jag här å är vääldigt uttråkad, har absolut inte något att göra. Men jag tänkte dock berätta om första dagen på jobbet! För er som inte vet, så är jag nu simlärare i SK70 i Sandared, där jag får vara lärare med tre roliga personer, Sara, Sanna och Louise. De matchar min personlighet perfekt!! ^^

Det var väldigt nervöst i början eftersom jag inte visste vad man skulle göra, men de andra hjälpte mig och allt gick galant sedan, tyckte jag iaf...=D Jag ser fram emot nästa vecka och hoppas vi fortsätter att ha kul!

Ett stort tack till Martina som fixade jobbet till mig! TACK!! =)

Nog om det...hehe... Men min kära Boo, Asrin, ville att jag skulle skriva något om henne. Det enda problemet är att jag inte vet vad jag ska skriva, så det får bli en bild denna gången.


PURE FIERCENESS!!!!!!



xoxo
      /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Boo<3

Aaaw det finns ju inga snyggare än oss!!:D Fierceness*

2009-01-24 @ 23:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0