Makedonija part 4

Hey bitches!


Jag vet, d'alkig uppdatering och jag har inget direkt sk'a'l till att inte skriva... Har bara inte orkat. Har inte gjort s'a mycket egentligen, k'o'rt bil, vart med kusinerna, v'a'nnerna och SOVIT! Har inhandlat en del grejer med, s'asom tv'a "Billabong" kepsar, ett par "Quiksilver" flip flops och jag har t'a'nktatt inf'o'rskaffa en HUMA v'a'ska! fan va jag garva 'at det!!! Ikv'a'll m'a'ste jag tydligen packa f'o'r att vi ska 'aka till Grekland inatt! Trodde att vi skulle 'a'ka imon natt. Men det kommer s'a'kert bli skitkul! Jag har ocks'a f'a'rgat h'aret som ni kommer f'a se imon i samband med bilder fr'an stranden, det blev m'o'rkt innan jag kom p'a att ta en bild.



Bilder fr'an idag:







OBS! DET 'A'R BARA ETT LAGER, DET 'A'R MER OCH LJUSARE 'A'N S'A! ^^




XOXO
          
/TheShaker

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va SNYGG min shaker är!! Kom hem snart saknar dig sjukt mkt!! Har en påse marshmallows o en engångsgrill som väntar på dig här!!! pussspuss!

2009-07-29 @ 21:02:13
Postat av: asrin

Fan va SNYGG min shaker är!! Kom hem snart saknar dig sjukt mkt!! Har en påse marshmallows o en engångsgrill som väntar på dig här!!! pussspuss!asr

2009-07-29 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0