Besvikelse...

Hey bitches!


Idag skulle jag och min bror äta lunch på EEST i stan. Det skulle vara första gången min bror åt sushi!  Men såklart hade det sommarstängt med start idag! Sura, men hungriga gick vi till Campino istället och åt en himmelsk Sverige special!!! allt var så gott och självaste brödet var himmelskt att tugga! Länge sedan man åt där faktiskt...


Som vanligt träffade man på många vänner på stan (och för ovanlighetens skull många man är ovän med också...) Och jag var med Ida(HO) på stan en stund som om en sisådär en halvtimma- 40 min ska komma hit med Birta. Då blir det grillning på stranden har jag bestämt, utan deras vetskap...;)



XOXO
          /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0