Sjukhus+ Vänner + REA = Fallande tant?

Hey bitches!


Har kommit hem från stan nu där jag först var på sjukhuset och gjorde min röntgen. Från ingenstans träffade jag Mikaela och hennes kille Nils där jag skulle gå:)  Röntgen gick sådär då jag hostade väldigt mycket och fick ta om flera gånger om... På bussen ner träffade jag Isabella som skulle till Almenäs och sola med sin kompis. Roligt!!  Sedan åkte jag och bytte ett par vita shorts till ett par turkosa sådana och fixade en skjorta till min kära broder också. Verkar som att jag ska byta shortsen till nåt annat, då mamma inte  godkänner... Träffade Kicki en snabbis då hon jobbar på torget och av en överraskning träffade jag Boo<3 direkt efter! Va roligt vissa dagar kan vara^^

Det där med den fallande tanten:
Satt på bussen påväg in till stan då vi var vid hötorget. En tant är utanför och går och plötsligt ramlar hon helt handlöst framåt! Det var det värsta jag sett på längre! hon slog i huvet ganska rejält och hon stod inte stadigt direkt när hon tog sig upp igen. Själv satt man på bussen med värsta förskräckta ansiktsuttrycket. Det enda roliga med situationen var att killen som satt mitt emot mig och hade samma ansiktsuttryck som migsjälv. När vi tillslut såg på varandra började vi skratta lite och nicka åt varandra...

Roligt att så mycket kan hända under tre timmar! Undrar vad som händer resten av dagen?....;)


XOXO
       /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0