Entertainment sunday!

Hey bitches!

Idag har varit en riktigt underhållsrik dag som började med kval till teamkonståknings EM i Kroatien, där min kära kusin Camilla stolt visade upp sitt duktiga Karisma! Jag hann inte se prisutdelningen ( Men det var bara finska lag på toppen tyvärr) innan jag var tvungen att möta kiki i knalle för att vi skulle gå på UKM ( Ung Kultur Möts )

Det var en skön och lång kväll som bjöd på många duktiga talanger, men också några inte så duktiga. ( Får bara ont i huvudet när jag tänker på den jobbiga!! tjejen...) När jag väl kom hem var det dags för lite jobb för morgondagen, skolan kommer är ju tillbaks såklart och en ny hektiskt vecka börjar. Jag hoppas bara att jag kommer orka allt!

XOXO
          /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0