Gratisbio.se <3

Hey bitches!

Jag vill tipsa om en av de bästa sidorna på nätet som man kan få saker genom att endast delta i några kampanjer! Denna sidan heter Gratisbio.se och på den sidan kan man inte bara tjäna ihop biobiljetter, utan man kan även få menybiljetter till bion som betyder att man får en dricka och popcorn helt gratis! Man kan också tjäna till sig ett presentkort på Nelly.com, pengar till Unibet.se, ett superpresentkort ( som går till en lång rad butiker!) och man kan även tjäna ihop tidningsprenumerationer!

Sidan är väldigt proffsig gjord och man hittar väldigt lätt på sidan, jämfört med många andra liknande sidor. 
Ni kan på länken här under bli medlemmar med några få klick, samtidigt som ni hjälper mig att få extra poäng att kommer närmare mina mål! Jag har själv endast 46 poäng kvar tills jag får 100 kronor i presentkort på Nelly.com!! Så gör som mig, gå in på gratisbio.se direkt och bli medlem! Du har inget att förlora!


        

XOXO
          /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0