Fashion United, blåsor och Eurovision-final! Bojkotta Rybak!

Hey bitches!


Idag händer det grejer ja! Jag vaknade imorses halv åtta och ville hitta på nåt... Det blev att jag satt och spelade Track Mania till 12 typ. Sedan skulle jag åka till stan för att fixa sminket till Fashion United´s modevisning som kommer vara fredagen 29/5 och alla är varmt välkomna!! Mer info kommer snart!

När jag skulle platta håret gjorde jag den smarta saken och brände mina fingrar. Fråga mig inte varför jag tog tag på de där sakerna, det jag vet är att jag brände mig på 140 graders värme och det har gjort ont i över en timma nu...IQ 0,badboll!

Det som är konstigt är att jag brände min hand för några år sen, samma dag som Eurovision-finalen var. Kanske ville mitt medvetande fira 5 års-jubileum eller nåt. Ikväll är mina favoriter: Sverige, Turkiet, Island, Azerbadjan, Ukraina, Tyskland och Storbrittannien. Jag dissar Norge och Alexander Rybak. När jag såg på semifinalen, så var han inte så bra som han var i norska finalen. Det är väl inte så konstigt, då han gått ut och festat varje kväll...


XOXO
          /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0