Good day for business

Hey bitches!

Idag har varit en ganska okej dag då vi haft en halv studiedag i skolan. Fashion United (som jag är med i för er som inte visste) hade idag möte och jag och kicki var i knalleland en sväng för att prata med sponsorer. Jag hoppas att vårat stora möte med ett av de största märkena i sverige ska vara med och visa upp sina saker. Vi får se hur det kommer bli! NU ska jag sitta och träna på min muntliga engelska och det gör man bäst med en påse chips och The Hills!



P.S. Jag vill hälsa grattis till Felicia, Jonna, Lars och Ellen som blev de nya BB på Bäckäng!!! Lycka till med ert arbete den kommande terminen! D.S.



XOXO
          /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0