Kulturveckan 2009 tisdag och onsdag + Britney is a expensive bitch!

Hey bitches!

På grund av sjukdom och väldigt mycket irritation, så lägger jag nu upp videos på vad som hände på tisdagen och onsdagen. kommer inget på torsdagen för att jag blev sjuk, så arg man är på det!! Men här har ni klippen i alla fall!


Kulturveckan tisdag!




Kulturveckan onsdag!







Sedan till andra ämnet: BRITNEY KOMMER TILL SVERIGE!

För er som inte känner till det, så tycker jag väldigt mycket om Britney Spears, och jag skulle väldigt gärna gå på hennes konsert! Men med en väldigt VÄLDIGT lite plånbok, så är det näst intill omöjligt att göra detta, den billigaste biljetten kostar nästan 700 kronor! Det är hutlöst mycket pengar för en studen att slösa på ett tillfälle!!! Britney, jag älskar dig, men inte till vilket pris som helst... Ska försöka vinna tävlingar och dylikt istället..;) Om inte, så får jag väl se klipp på youtube istället...

XOXO
          /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0