Ovanligt..;)

Hey bitches!


Ska vara barnvakt idag, då mamma och Ulf ska åka till Hönö! Jag kommer dö?! Men vad ska man göra om man inte själv har pengar för att kunna gå på DreamHack summer! Det kommer bli mitt sjunde och jag vill inte missa ett nu. Men får bita ihop helt enkelt. Jag vill dock visa er några produkter som är löjligt billiga och mycket bättre än märkena som egentligen håller på med de sorters saker.

Först och främst: handkräm från IKEA! Har bloggat om den tidigare och den är värd att blogga om igen! Den kostade runt 20-lappen och den gör så att händerna verkligen blir mjuka ett bra tag!



Sedan är det Fibre Wax by H&M. Den kostade nästan 40 kronor och den ger ett underbart stöd i håret. Kommer i kombination med Proffs hårspray alltid att använda det. Om man har kortare hår funkar det bäst! 



Måste dra nu för dem ropar...ÖNSKA MIG LYCKA TILL!


XOXO
          /TheShaker


Kommentarer
Postat av: CISSI & SANDRA ♥

älskar din blogg ;*

2009-05-23 @ 15:30:42
URL: http://sandracissi.blogg.se/
Postat av: ann

händer för ngt kul idag då? kraM!

2009-05-23 @ 16:39:48
URL: http://annnguyeen.blogg.se/
Postat av: beautysecret

Kolla denna nya blogg om allt ifrån skönhets tips till modetips



www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

2009-05-23 @ 16:57:42
URL: http://beautysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0