Körkort!



Hey bitches!



Idag har min bror Kristian äntligen tagit sitt körkort och ni kan ju bara ana hur avundsjuk jag är! Vi åkte in till stan, där jag bjöd honom på Burger King och efter det, så hämtade vi min nya mobil som är en Sony Ericsson W595. På vägen hem hämtade vi upp vår syster från jobbet, men på vägen dit hann vi med lite drama då en ambulans, (vi trodde var en polisbil först), körde ikapp oss från en lång bit. Kristian höll på att pissa på sig eller nåt! Kan inte ha varit lätt för honom! Men han gjorde som man skulle ha gjort och körde in till kanten av vägen och ambulansen passerade. Allt som allt, en bra kväll som slutar med att se på "Jesus Christ Superstar" till mitt religionsarbete och ska nu skriva en inlämning om den.












XOXO
       /TheShaker




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0