Reklam!

Hey bitches!


Sitter på min Webbdesignlektion där jag fick veta att jag fick VG på min inlämning. Ganska bra för att vara helt novis! Men bättre blir det, jag fick veta att jag fick MVG! på ett prov i religion som jag inte trodde ens var ett prov.  Man bara kludda lite och vips, så var det ett MVG! Jag undrar hur läraren tänker ibland...

Har ni sett att jag gjort om lite på bloggen? Jag bytte bakgrund och ny huvudbild kommer när jag orkar;) Har även lagt upp ny reklam som ni mer än gärna får klicka på! Då blir det lite katsching i kassan för mig!


Under kommer en helt random bild som kommer från s:t Sigfrids kyrkas hemsida. Skulle göra ett arbete om dem, då de dissade mig totalt och fick välja en annan kyrka istället. Detta är deras syn på Evolutionen iaf...






XOXO
/TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0