DSL 4 life! XD

Hey bitches!


Idag är jag på bättre humör och jag mådde mycket bättre, så jag gick till skolan (för att mötas av en massa personer som säger att jag fortfarande såg sjuk ut...) Men men, jag märkte att jag verkligen låg efter än vanligt, så jag får jobba ännu hårdare nu... Men det är det ju värt!

Det jag egentligen ville prata om är en kille som har slagit igenom youtube big time och är en av mina favoriter, jag har sett alla hans videos minst två gånger (och han har många videos!!!) Jag pratar såklart om Shane Dawson! Han är så rolig och så personlig med, han delar med sig av sig själv, vilket är roligt det med. Det jag tycker om mest om honom är hans karaktär Shanaynay! Hon säger vad hon vill, när hon vill och tänker inte sig för, så jävla bra!!!

Så jag tycker att ni alla ska gå in på youtube och söka på Shane Dawson!!

Shanaynay!







XOXO
       /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0