Only the Candyman can...

Hey bitches!



Jag och Asrin gick på stan och Asrin ville ha godis, så vi gick in på Stjärngodis på allégatan. Vi kollade runt och Asrin hittade ett par udda godisar! Det var kukar och tuttar i geléform!! Det fanns också en på en vagina, men den har man gömt bakom disken på grund av många klagomål! Jag var bara tvungen att köpa detta och förvånande nog var de faktiskt goda! När jag väl kom hem så tittade jag på dessa och fick en idé och denna idé ledde till detta:

VAGINAS AND PENIS IN CANDYLAND!


Antonio - Ladies! You know what you have to do?

Ashna, Asrin & Elisabeth - Yes sir!





Antonio - Well, lets get a move on!!!



Asrin - Is this the way it should be?
Ashna - I think so...
Elisabeth - I feel so full!




Asrin - I can't breathe!
Antonio - Suck it up, bitch!
Elisabeth - I'm glad that i'm on top!





Jag vet att detta är ganska grovt, men jag tyckte det var skitkul! Jag vet, Jag är omogen!!!




XOXO
       /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0