Sick of being sick!

Hey bitches!


Jag har varit sjuk sedan i fredags och det är verkligen inte roligt! Jag har inte gjort någonting alls här hemma då jag borde gjort till exempel läxor... Men imorgon ska jag försöka plugga igen det jag inte gjort och sedan om jag inte blir dålig igen, så ska jag gå till skolan på onsdag! Men sedan i fredags har jag hunnit se: två säsonger av  The Simpsons, 6 filmen (minst), gjort faktiskt en läxa! och legat halvt avtuppad i min säng då och då! 



XOXO
       /TheShaker 

Kommentarer
Postat av: Josefin Bellini

Svar: Haha, oj! Så uppdaterad är jag XD Vet att på VISSA kort, eller va man nu säger, är man ungdom till 26 :O

2009-09-08 @ 14:01:33
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Cristian

Krya på dig, och kolla inte för mycket på americas next top model nu när du har "fått" det av mig! :) Haha.



2009-09-11 @ 01:39:16
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0