Sjuk? + Trekanter = STD´s?

Hey bitches!



Sitter här hemma när jag egentligen borde vara i skolan. Jag var påväg till bussen då jag helt från ingenstans började att spy och mycket blev det! Jag var helt chockad och tänkte att jag skulle gå till skolan ändå, men det sluta med att jag stanna hemma istället. Jag har under hela morgonen kollat videos på youtube och aftonbladet och för någon minut sen hittade jag den senaste Britney Spears singeln 3! Inte helt oväntat från Britney´s håll handlar låten om just trekanter och jag håller med:


"Three is a charm, two is not the same, I don’t see the harm".





Låten är faktiskt väldigt bra och den fastnar lätt. Direkt i Ipoden ska den!




XOXO
       /TheShaker


Kommentarer
Postat av: Cristian

Grymt skön låt! :)

2009-10-10 @ 18:06:11
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0