Kulturfestival på Bäckäng!

Hey bitches!

Som en slags uppvärmning inför Kulturveckan!!!!!!!!!!!! nästa vecka så är det kulturfestival på Bäckäng! man kan se allt från vernissager till filmvisningar till musikaler till dansuppträdande. Idag såg jag på "Il Cappuccetto Rosso" och den var skitbra! Jag vill inte berätta så mycket om den för att jag vill att ni själva ska bilda er egna uppfattning om den, det enda jag säger är att ni måste gå dit och kolla! För att boka dina biljetter och se schemat, gå på http://sites.google.com/site/backangskulturfestival


Jag måste visa en annan skitcool sak som jag såg i onsdags, En estet vid namn Oskar Blom har målat av min kära vän Rickard och jag måste säga väldigt skicklig så! Det är jävligt likt Rickard och man bara häpnas när man ser tavlan!







XOXO
/TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0