Juldagen = KATASTROF!

Hey bitches!


Igår var jag ute med Becca, Gabbi och Jessica och att vara med dem var ju kul, men ögonblicket jag lämnade dem blev det bara värre och värre. Jag kände mig trött och hängig och detta i samband att jag inte visste ifall det gick en buss hem kvart över ett, så bestämde jag mig för att gå till södra torget. Att det är mycket folk ute kan man ju inte göra så mycket åt egentligen, men sättet en klubb tar hand om sina besökare GÅR ATT FÖRBÄTTRA!

Jag ställer mig i kön för att hämta ut min jacka KVART I TOLV för att jag tänkte sätta mig på McDonalds eller något innan bussen åkte. Jag lämnde Viva FEM ÖVER HALV ETT!!! Det tog över tre kvart för mig att hämta ut min jacka och under denna tid hann man bevittna följande:

* Folk som knuffades från alla håll

* En tjej som hade svimmat pga. knuffandet

* En till tjej som svimmat

* Ett bråk mellan en tjej och en kille, där tjej blev knuffad våldsamt bakåt och hon skrek SKITHÖGT! och attackerade killen. Killen i sin tur slår till tjejen riktigt hårt och tjejen fortsätter såklart skrika ännu mer...

* Och såklart, ännu mer knuffande

Det var så jävla dåligt organiserat och tex. när jag ungefär 30 min tidigare ville gå ut för att ringa min bror, kunde jag inte göra detta för att folk som velat komma in blockerat den ENDA ingången. Flera personer gick fram till personalen för att skälla ut dem, så var deras enda kommentar att de inte kunde göra så mycket åt det. Hur fan kan man inte göra något åt detta? Hela stället är en fara för allmänheten. Tänk om det hade börjat brinna eller något som hänt i alla fall som gjort att man behövde evakuera byggnaden? Folk hade förmodligen blivit ihjältrampade eller åtminstone allvarligt skadade.

När jag väl fått min jacka och är påväg ut, ser jag hur tjejer nästan ligger vid väggarna och är helt borta. Detta har inte med klubben att göra nu, men hur fan klarar de att ens se sig själv i speglarna dagen efter, när de har varit så jävla dumma i huvet?? Dessa tjejer fanns inte bara på Viva, utan de fanns fanns överallt på stan. sittandes, gråtandes och skrikandes. Jag såg tjejer som satt på kullerstenen på södra torget. Vad fan liknar det?

Jag blir så less på att alla ska bli så jävla fulla och borta! DRICK MÅTTLIGT ELLER DRICK INTE ALLS FÖR HELVETE!!!


XOXO
   /TheShaker 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0