Sadface :(

Hey bitches!


Förlåt att jag inte bloggat på ett tag, men det är för att jag har varit riktigt dålig hela veckan. Jag hade feber, var skitförkyld, febern försvann, förkylningen avtog, febern kom tillbaka, förkylningen kom tillbaka... ganska jobbigt som ni kan förstå. Det enda jag har gjort i princip är att sitta framför datorn, sova och gå ut med hunden. Men det verkar bli bättre nu iaf.

Det som jag är mest ledsen över är att jag missar jobbets julfest, men jag vill inte riskera att smitta någon, så jag får sitta här i min mörka vrå och tugga wasabinötter :(

Man känner ju sig lite såhär...




XOXO
   /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är bara bra :)

hur är det själv utöver förkylning och sånt? :/

2010-12-10 @ 15:10:09
URL: http://jenfromtheblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0