Happy B-day Alban! <333

Hey bitches!



Det var ju nästan en vecka sedan jag gjorde ett inlägg, det var väldigt konstigt! Jag hade nästan glömt bort bloggen kändes det som, men nu tänkte jag skriva ett inlägg därför att:) Jag kan ju börja med att säga att LBS-LIVE inte gick som jag ville det, jag åkte ut allra först! Vilket såklart var tråkigt, men jag kan inte hjälpa att jag är ett så stort hot mot andra. Jag hade skitkul de fyra timmarna jag var där och jag uppskattade verkligen sällskapet! Ett skönt gäng, helt enkelt. Jag vill även passa på att hälsa Nashwan grattis till förstaplatsen! Hejade på dig! =)


Vad mer har hänt då? I måndags vrickade jag foten på dansen, vilket gjorde att jag inte kom till skolan på tisdagen. På måndagskvällen var jag och Becca i Göteborg för att  göra projketarbete, där vi intervjuade Kalle Gustavsson från bandet Soundtrack of Our Lives, vilket var en grym upplevelse! Det var en rolig kväll att minnas!

Idag hade jag min halkkörning vilket gick över förväntan. lite dumt att man är tvingad att köra på nån? XD

 Jag vill hälsa till min kära alban ARLINDA!!! ett stort grattis på hennes födelsedag!!! U ROCK! ;)







XOXO
      /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Arlinda

awwww Tack Antonioo <3<3 Love u too haha,

2010-03-25 @ 12:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0