Lillebror 3 år!!! <333

Hey bitches!


Rubriken förklarar allt, eller hur? ;) Idag har jag haft en riktigt trög dag känns det som, började dåligt med att jag försov mig, men hann med en bra buss, men den blev 15 min försenad och jag kom ändå försent till lektionen... jättekul... Fick gå runt hela dagen med flötit hår med, så äckligt! Men när jag väl kom hem så pussa jag Alex en massa och gav honom kramar. TRE ÅR! Så fort det går! Han ville dock inte ta emot mina presenter, han sa rakt av: "Nej tack".... Lite sur man blev och när jag räckte honom ett paket började han storlipa. så jag fick öppna de åt honom och han lekte glatt med sina bilar och lego:P


Nu sitter jag och pluggar/är på tradera/Facebook m.m. Ska faktiskt! gå och lägga mig snart, känner mig rätt trött!



VÄRLDENS GULLIGASTE!!!!!!!!!!!





XOXO
      /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0