B-day!!!

Hey bitches!


Om två timmar och 30 minuter blir jag 19!!!! Det är sjukt att tänka att ett helt år har gått. Jag har inte ens vant mig vid att vara en 18-åring och nu är jag 19. Det är dock tråkigt att skolan ska börja imorgon. SAMMA DAG! Men man får väl bara bita ihop och gå igenom dagen. Det är roligt att jag kommer ha dans imorgon! Har verkligen längtat efter det! Jag har idag pluggat mycket, inte så mycket som jag borde ha gjort, men det är alltid nåt... Jag har dock mått väldigt dåligt sen igår, då jag hade lite feber och mått bara helt uselt. Men imorgon ska det vara en ny Shaker och en ny attityd. Det är bara några månader kvar innan studenten och sedan kan jag göra (NÄSTAN) vad jag vill!

TheShaker som 18-åring!!!















XOXO
      /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0