Kan jag förstå mig själv?

Hey bitches!



Jag håller på med ett GAMMALT! arbete och jag skulle ha gjort klart den för så länge sedan att jag inte fattar anteckningarna som jag skrivit på uppgiften. Det är nog bara jag som klarar av det. Idag har det varit en ganska chill dag. Började med att simma i badhuset, det var verkligen längesedan jag gjorde det och det märktes, efter 20 längder orkade jag inte mer. Och jag kunde bara simma en längd fjäril. ILLA! Sedan var det bara två lektioner i skolan, Svenska C och Cambridge, vilket var helt ok.


Såhär pluggar jag:






XOXO
       /TheShaker


Kommentarer
Postat av: Cristian

Tack mannen! Det värmer! :)

2010-01-21 @ 23:13:23
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0