Shake+Glide=KLANT!

Hey bitches!


Idag har jag haft en riktigt trevlig dag! En massa personer kom fram till mig och sa grattis vilket är riktigt roligt. Att få uppmärksamhet på sin födelsedag är en av de bästa sakerna som finns^^ Mina presenter har inte varit för dåliga heller;) Jag fick redan i fredags presenter av Ida, (Emma) och Jansson fick jag en skitsnygg t-shirt och av Jansson fick jag en fickplunta! Har alltid velat ha en sån:) Jag fick också godis av Josefin:) Idag fick jag pengar<333 En skjorta som var skitsnygg, men för liten. En tröja, som var mindre snygg och förliten=(. Tillslut fick jag också en sån där rökpipa? kommer inte ihåg nu vad de heter, men den var jättegullig! (likadan som din Gabbi, fast blå) ^^


Jag ska också berätta om dansen idag där vi påbörjade en dans och när vi skulle träna på den, klant som jag är, så skulle jag göra en spark och trampade såklart på en kal fläck och flög bakåt!!!. lite ont i huvet man hade då... Men efter lektionen var slut, så Shakade jag, Boo<3 och Ashna! först till "VideoPhone" och sen gjorde vi "Single Ladies"- dansen. Riktigt kul!

Tack så mycket för alla hälsningar! 51 grattisönskningar bara från Facebook har jag räknat upp hittills.


XOXO
      /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0