För jag har tagit studenten!!!

Hey bitches!


Förlåt att jag inte skrivit något inlägg på länge, men det har varit väldigt mycket de senaste två veckorna. Denna veckan var det att hänga med klassen, bal, fixa studentflak och tillslut även studenten! Jag hade en riktigt rolig dag igår, med reservation för min kära Arlinda som skadade sig, men ändå kunde hänga med ut med oss på kvällen! Hela gårdagen var fylld med blandade känslor och det var svårt för mig i alla fall att hålla tårarna inne. Tre år på en skola som faktiskt betytt mer för mig än vad jag trodde från början. Jag har träffat nya vänner, förenats med äldre vänner, Haft mina upp- och nedgångar. Det har även varit ett utlopp för min kreativitet och fantasi. hjälp till nya möjligheter och val. Det är så mycket som man får tillbaka från skolan och allt detta i en klass som på något sätt känns som ett bigbrother när man ser på det hela efteråt. Många har försvunnit, men vi har fått nya vänner på det sättet och det är jag glad över.

När jag sitter här framför mitt databord undrar jag själv vad jag ska göra nu. Man har valfriheten att kunna bestämma över sitt öde nu på ett friare sätt och jag ska verkligen göra det jag själv känner för och inte det som någon annan tycker att jag borde göra. Jag har redan börjat leta efter jobb utomlands och jag får se vad det leder mig till. Jag hoppas endast att få uppleva nya saker och att få se en annan kultur. Det finns så mycket man vill göra här i världen, men för att göra detta, måste man ha rätt medel till detta, för man kan inte bara hoppa på nästa flyg till någon okänd plats, utan man måste kunna planera det någorlunda för att se till att man kommer hem också ;)

Jag känner mig lycklig, men även lite vilse och kall ( kall för att det är kallt i mitt rum just nu) för att jag vet inte vad jag vill göra nu, men det är dags för mig att ta reda på det!


XOXO
     /TheShaker


P.S. Ska lägga upp lite bilder senare ikväll på vad jag har gjort under dessa veckor D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0