Hänt Extra! ;)

Hey bitches!


I dagarna har det hänt mycket! Jag har gjort skitmycket PA och vi kommer ha en filmvisning på Bäckäng för de som vill kolla i sal 113 08:50 och 14:15. Två visningar alltså! Igår fyllde min andra favoritalban år! Grattis MEG! <333

Idag har jag varit i skolan och filmat in det sista som ska i filmen och nu ska jag bara redigera klart! Efter skolan var jag på stan och införskaffade mig ett par nya jeans och en ny frisyr! Blev riktigt nöjd med båda!

Jeans, Dressman 100:- FYND!!! <333






Klippning hos guldsaxen 170:-

Före


Efter



Jag kommer om en stund lägga upp en video jag spelade in idag med två riktigt duktiga skådespelerskor! ;)


XOXO
      /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0