Mums i Magen!

Hey bitches!


Idag har varit en både stressande och lugn en. Jag har sprungit runt och fixat saker för modevisningen som vi ska ha! Kulkul! Sedan har jag också chillat med filmer och apelsinjuice;) Jag har börjat få lite feber, men det är okej just nu. Pillz iz da sheit!


När jag var påväg till bussen, gick jag förbi södra torgkiosken med ett sötsug, jag såg en ensam donut och jag tänkte; varför inte? ;) Jag köpte den och jag ångrar inte ens sekund att jag gjorde det, för nio kronor fick jag inte bara en god donut med glasyr, utan även krämfyllning som var helt underbart! tror jag inte ätit någon bakelse som varit så god under de senaste månaderna! Ni måste bara dra dit å köpa en sån!!!!







XOXO
      /TheShaker




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0