Tävling!

Hey bitches!


Jag är med i en tävling hos Tele2 där man kan vinna en Iphone!!! Allt man behöver göra är att få så många personer som möjligt att adda en på Facebook! Så nu vänder jag mig till er för att säga till alla ni som läser att adda mig, Antonio Nilsson på Facebook. Säg även till era vänner att adda mig! Jag hoppas att ni hjälper mig med detta! Skulle bli skitglad om jag är top fem (de får Iphone, och 6-10 får en huawei mobil, vilket inte heller är fyskam)

Men ni som redan har mig på Facebook, kan gå in på min profil och på vänster sida längre ner står det något i stil med "föreslå vänner". Klicka på den och klicka upp till 50 kontakter som kan adda mig på Facebook. Det är inte så tidskrävande, så jag hoppas att ni hjälper mig!


 



Nu är det dags att ta sig till sängs!



XOXO
     /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0