UF - Mässa!

Hey bitches!



Jag kom hem för en stund sedan efter en jävligt lång dag! Är helt utmattad... Jag har varit på fötterna nästan hela dagen, men hade en skön lunch med Mikaela som ledde oss till EEST! <333 Tackar så mycket Mikaela! :) Sedan hade jag prov som gick sådär och sedan bar det av till Åhaga och UF-mässan! Shit va mycket folk det var! Trodde inte alls att det skulle vara så mycket folk som det var, och det var inte så många bra idéer må jag säga. jag hittade två bra saker, Ausas och Nadias coola handdukar och en praktiskt massagegrej, vet inte vad jag ska säga om den, men ska skaffa en sån! ;) Det var kul allt som allt och träffa folk å snacka lite, kanske ska dra dit imon med, vet inte än...


XOXO
     /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0