Eftersnack!

Hey bitches!


Det var mycket att glädjas åt och mycket att vara sur över. Största besvikelsen var väl Lettland som jag tyckte var så bra, men live, ajajaj, inte så bra. Några positiva överraskningar var Serbien, Belgien, Albanien! (Hör ni det, mina kära albaner? ;)) och island. Eftersom man är makedon, så kanske man skulle heja på dem, men enligt mig så förtjänar dem inte det för att dem helt enkelt inte var bra. Jag saknar verkligen Tose Proeski, Karolina Goceva och Elena Risteska. Även Martin Vucic får jag slänga in där på ett hörn. Några riktigt bra Makedonska artister med bra platser i Eurovision. Bättre än Sverige de senaste åren!


Nää, jag ska inte tjata ut mig nu här på bloggen, finns viktigare saker att göra (Som att förebereda min filmkunskapsredovisning...)



XOXO
    /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0