Plugga?!?!

Hey bitches!


Att plugga är det sista jag vill göra, men jag måste ändå göra det så nära studenten och allt! Kan man inte vara samma gamla plugghäst man var i ettan! Saknar den tiden!!! Under denna långhelg har jag inte gjort så mycket (men jag borde ha gjort något!) det enda roliga var typ att vara på textilmuséet, vilket är mitt nya favoritställe. Jag känner mig hemma på något sätt och jag får vara kreativ och i princip göra det jag vill där. Slutprodukten av den dagen var en tygväska med ett fack inuti jag sytt helt själv, ett armband och en klänning/tunika? som jag håller på med, men jag visar inte upp den förrän jag är klar. (och såklart måste jag skaffa en modell först och fota den, annars funkar det ju inte...)



 









XOXO
     /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0