Signlanguage this!

Hey bitches!


Kom hem precis från stan där jag har varit på en teckenspråksshow på Bäckäng! Det var skitkul att se på! En sak som jag dock tänkte på var hur de döva inte har förmågan att lyssna på musik och jag hade varit helt död inombords om jag inte haft den förmågan. Musik är väldigt viktigt för mig som person då de oftast kan beskriva mitt humör och mig själv som person. Showen som de la upp var verkligen roligt och påhittigt. Och att de kan prata så snabbt! ( Det är elever från år två och tre som visade upp). Jag kan bokstavera och säga vissa saker på teckenspråk, men där står de på scenen och gör allting i turbofart. Helt galet!


Nu tror jag det blir lite movietime! ;)


XOXO
     /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0