100%

Hey bitches!


Nu har man vaknat ur ninjutsun och återvänt till sitt vanliga liv. Dreamhack har varit riktigt kul, som vanligt, men iår verkar jag har dragit på mig en rejäl förkylning och min röst har blivit hes. Jag får se om det blir bättre till jobbet imorgon. Vi kom hem runt 12 idag och det jag gjorde direkt var att sova. jag vaknade sedan upp efter åtta och åt lite. För en liten stund sedan fick jag upp datorn och nu är jag här. 

Jag måste säga som en liten sidebar att jag är otroligt glad över att jag vann Telia-tävlingen. Jag vågade inte ta ur mina hörlurar på Dreamhack för att jag kanske skulle göra sönder dem, men nu när jag provar dem, så är de helt jävla amazing!!! Jag har aldrig upplevt bättre ljud på hörlurar eller bättre comfort för den delen! Det känns inte ens att jag har dem på mig, vilket är en otrolig sak bara där. Fan va jag är glad just nu ska ni veta! :D


Imorgon kommer jag göra en liten "bildbomb" av bilder från dreamhack. Ska nog lägga upp en liten video till från Dreamhack! :)


XOXO
    /TheShaker 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0