Ännu mer Voddler =)

Hey bitches!


Eftersom jag och Kristian har var sitt Voddleracc, så hade vi var sin gratisfilm att se på, så idag såg vi på en film som heter "Copout" Det är en actionkomedi med Bruce Willis i huvudrollen och det är en film som jag typ rekommenderar. Den var stundtals rolig, men i det stora hela var den mer konstig än rolig. Asså, den var inte kass, men helt okej... (kan inte bestämma mig, haha!)

Något roligare
var att jag hade joinat Voddler på facebook och jag kommenterade deras wall igår, en stund senare fick jag en kommentar tillbaka från Voddler. Lite kul att de kommenterar tillbaka, det är ju skitmånga människor som skriver på deras wall nonstop.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jobb som vanligt, vilket är skönt :) Imorgon är det samma sak, så jag ska försöka dra mig till sängs tidigare, men av något skäl så blir det allt senare för var dag. Inte bra...


XOXO
    /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Luffi

Hejsan! Förlåt för så segt svar, men har tagit det jätte lugnt med bloggen... blev så mycket när jag låg på topplistan så var tvungen att ta det lite lugnt!



Hoppas allt är bra med dig!? Kram

2010-11-03 @ 11:30:19
URL: http://www.luffi.se
Postat av: liindblaads

Jaa jag fick de idag :D taack så jättemycket :)

2010-11-03 @ 16:55:41
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0