Challenge me!

Hey bitches!


Jag har fått en idé, det kanske inte är den mest genomtänkta idén, men det kan bli något roligt utav det. Jag tänkte att ni ska utmana mig. Tipsa om olika saker jag ska göra! Sakerna ni tipsar om ska jag filma in och lägga upp här på bloggen :) 

Jag har egentligen bara två krav:

Att det inte ska vara olagligt!
Att det inte ska vara stötande mot någon folkgrupp!

Så kommentera i inlägget nedan, om det är just er idé jag gör, så länkar jag till er på bloggen! :)


XOXO
    /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Ronja

Meen du! Ska du ha skägg på illustrationen eller ska ja skippa de? :) har kommit en bra bit på väg nu!

2010-11-13 @ 00:02:10
URL: http://bygoode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0