Finally!

Hey bitches!


Sorry för den uteblivande uppdateringen, men eftersom man blev väckt lite efter fem av en viss Linnéa som trodde man började jobba klockan sju, så kanske ni har överseende. Jag skulle jobba kvällsskiftet då jag var på min möte/audition igår! Jag kan säga att det var både skitrolig och skitläskigt på samma gång! Jag hoppas verkligen jag kommer med för hela programidén lät så kul! Jag kommer få svar i nästa månad om jag kommer med eller inte, så jag får helt enkelt vänta tills dess! När jag kom hem vid efter nio, så var jag så trött att jag gick och lade mig nästan direkt

På lite andra nyheter, så har jag kunnat ladda upp min video!!! Fattar inte varför det inte har gått förrän nu, men nu funkar det! Jag filmade in allt och redigera det på 4 timmar, så det är inte världsbäst, men jag hoppas ni tycker det är lite kul iaf? ^^


ENJOY!




XOXO
    /TheShaker

Kommentarer
Postat av: ass

HAHAHA neej de ska ju va xoxo paris juuu!! btw as grym video1! keep it up! love yaaaa

2010-11-26 @ 00:01:53
Postat av: jeaff

OMG BOY U KNO HOW TO SHAKE IT!



xoxooo din DHgranne

2010-11-27 @ 01:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0