Kom ketchup, så går vi!

Hey bitches!


Igår blev lite väl mycket när vi var ute, Jag blev även av med min Harrys-oskuld. Jag tyckte inte så speciellt mycket Harrys då det var mest äldre människor som var där. En sak som jag dock tyckte om var deras strippstång!!! Fan va roligt vi hade med den XD

Idag har jag faktiskt hjälpt till med att städa och slänga skräp, vilket verkligen behövdes hemma hos oss! Efter det åkte vi in till stan för att slänga elektronikgrejer och innan vi åkte hem, så fixade jag även mig en kamera! Jag har velat ha en egen, som jag kan ta med mig vart jag vill för att jag inte får lämna trädgården med mammas systemkamera... Sedan så kan även denna kamera filma, så det kommer komma upp lite videos på bloggen så småning om! Roligt va?

Ja just det, på tal om titeln, när jag var ute med hunden så såg jag en tomat på gatan framför vårt hus. lite lustigt tyckte jag och ville att den skulle vara mosad, så att jag skulle kunna säga "kom ketchup, så går vi"^^




XOXO
    /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0