Autumn in Color

Hey bitches!


Idag har varit en riktigt fin dag. Det började med att jag fick vara barnvakt åt Alex och jag bestämde mig för att ta kameran och använda min kära lillebror som modell! Alex måste vara världens bästa modell asså, han gjorde allt jag sa till honom och vi fick många riktigt fina bilder!

Senare på kvällen, så träffade jag mina kära albaner som rymt till olika orter och min booboo. Vi hade det riktigt trevlig och vi snackade om gamla minnen och om vad vi gör nu för tiden. Det var riktigt länge sedan man var ihop, har saknat det väldigt mycket :)


Här är lite bilder som jag tog på Alex, De med Mergime, Arlinda och Asrin hoppas jag inte dyker upp xD













Det får räcka med bilder för idag, kanske laddar upp fler senare eller imon!



XOXO
     /TheShaker




Kommentarer
Postat av: liindblaads

Nu är dagens tre bloggvinnare uppe bloggen in och kolla om du e en av dom lyckliga vinnarna :)



//liindblaads

2010-10-17 @ 23:59:54
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0