Colorless

Hey bitches!


Något som jag har tänkt på är att under hela denna veckan har jag inte ens tagit med några bilder eller liknande i mina inlägg, vilket gör det tråkigt att läsa bloggen i längden. Detta beror på att jag har lämnat in min mobil på reparation och att jag haft så mycke tid på mig att lägga upp bilder, det går ju snabbare om man bara skriver en text. Men jag tänkte att jag imorgon snällt ska be min kära mor att få låna hennes systemkamera och ta några snygga höstbilder! Jag måste även fixa någon rolig person att ta bilder på/med! om någon känner sig manad, var god kontakta mig :)


Om jag inte ser på project runway nu, så ska jag nog gå och lägga mig, haha :P


XOXO
     /TheShaker

Kommentarer
Postat av: liindblaads

ohh designat smycken :)

vad ncie :)

blev dom fina?



jag har inte gjort så värst mkt :P

hah

2010-10-16 @ 23:45:48
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: liindblaads

hej :)

fick din kommentar ! maila mig på [email protected] lättare att få kontakt med mig där :)

MVH liindblaads

2010-10-17 @ 12:02:39
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0