Dagens Outfit!

Hey bitches!


Skriver fort innan internet har lagts ner igen... Det slutar inte! :( Idag hade vi ju provet på jobbet och jag tror att det gick bra för min del. Efter det, så träffade jag Birta på stan för att vi skulle på Invigningen av Vera´s Garderob som bytt lokal! Det var en trevlig tillställning och snart nog så kommer mina och Birtas smycken vara där inne också!

Dagens grej blir ju min outfit xD Tyckte om den så mycket :D

Kavaj- H&M och pimpad by me med olika kedjor!
T-shirt- 2nd hand som är från Textilmuséet
Jeans- Kappahl
Skor- Converse (såklart!)
Halsband & armband- C&B Design







SHAKE THAT BOOTY! :D



XOXO
    /TheShaker


Kommentarer
Postat av: Anonym

- tacktacktack ska du ha :) snäll du är!

2010-10-07 @ 21:26:44
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: liindblaads

jaa ! jag gillar dom :D

men de e ju upp till var och en

2010-10-07 @ 22:06:22
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0