Diablo3

Hey bitches!


Om det är något spel nästan varje datanörd i vår generation har spelat, så är det Diablo! Det är ett av de bästa spel som gjorts och ihop med en bra storyline så gör det en själv väldigt engagerad! Tyvärr suger min dator så mycket att Diablo3 inte skulle funka i min dator, så jag skulle aldrig kunna ha det, men det kommer funka utan vidare problem på Kristians dator, så jag kommer nog spendera mycket tid i hans rum när jag är hemma:P

Jag kollade på trailern precis och det gör mig så sugen att spela diablo. Vi har tvåan hemma tror jag, så jag ska nog ta och spela det! Kolla på trailern själva och sukta efter releasedatumet!





XOXO
    /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0