Fredag

Hey bitches!


Idag var det jobb som vanligt, men jag kan verkligen inte säga att det gick bra idag... Det var TUNGT! Det kändes som att jag bara kunde en sak, vilket inte är sant. På något sätt är det lättare att hjälpa någon annan än att göra det själv. Fattar inte varför... Efter jobbet gick jag med min kollega Viktoria på stan, vilket var väldigt roligt! Säger hej till dig ifall du kollar in bloggen idag :) HEJ!


Senare ska jag visa lite av vad jag kommer ha på mig imorgon, då jag ska på Halloween-fest och utgång på Harrys! Det ska bli skitkul! :D


Vad gör ni då?


XOXO
    /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Viktoria

HEJ :D

Tack för sällskapet :) Ses kanske imorn :)

Ha de Bäst

2010-10-29 @ 21:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0