Påkörd?

Hey bitches!


Idag när jag var på väg in till stan för att träffa Birta, så blev bussen påkörd av en bil! Jag trodde först att bussen hade kört på vägkanten för att hela bussen knuffades lite åt sidan. Bussen kör fram lite och stannar vid vägkanten och sedan kör en bil fram och en man kommer ut ur bilen och är helt blodig över hela ansiktet. Alla ombord på bussen var okej, men personligen var jag lite chockad, då man aldrig tänker att man ska bli påkörd av något. inom kort kom ambulansen och tre! brandbilar till platsen och innandess hade som tur var en kvinnlig läkare kört bilen bakom och tog hand om mannen innan ambulansen kom. Det var ju inte så mycket mer med det och jag gick från platsen till Birta, men hela situationen är ju konstig ändå... Man är ju glad att bilen inte körde fortare.

Skälet till olyckan är ju att rödljusen i en korsning inte fungerade och därför körde bilen fram. Dock tycker jag helt ärligt att busschauförerna tar många chanser, för att igår när jag åkte i samma korsning, så körde bussen bara rakt på och då reagerade jag faktiskt och tänkte att någon kommer bli påkörd snart, att det bara var en tidsfråga. Det tog ju en dag.


XOXO
    /TheShaker

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Tack för att du är med i dagens blogg :) drar en vinnare ikv :)



Kan passa på att fråga vad du gör idag :)?



//liindblaads

2010-10-16 @ 17:58:07
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: liindblaads

hehe årets blogg siktar jag inte på :P men årets manliga bloggare hade inte vatt fel :D

2010-10-16 @ 20:45:23
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0