Speedy Fingers!

Hey bitches!



Har varit hemma en stund, men ska nog ta nästa buss till min kära syster! Idag har det gått skitbra på jobbet, Det går allt fortare nu och man behöver allt mindre hjälp, dock var det en sak som var skitsvårt att göra,vilket krävde ganska mycke hjälp, tyckte synd om människan som jag pratade med i hela 45 min! Men om både jag och den andra personen missförstår varandra, så är det lätt hänt! Man tar med sig det till nästa situation helt enkelt :P


Vad händer idag då?


XOXO
     /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej! :) Vad ska du göra i helgen då? :)

2010-10-12 @ 18:41:26
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0