Dagens outfit :)

Hey bitches!


Jag ska dra in till stan om en stund och träffa min kära BOOBOO!<333 Det var ett tag sen! Men jag tänkte att eftersom jag gör en effort att försöka göra så många inlägg som möjligt, tänkte jag lägga upp en dagens outfit! Jag har väl kanske inte världens mest unika eller coolaste stil, men det är den stil jag har :)


Vet inte varför spegeln gjorde så, men men... Vad tycks?





Jeansshorts- Fick dem av min bror
T-shirt- Fred Perry piké, fick den av min syster
Kofta- H&M (har faktiskt köpt den själv, haha)
Armband- Nelly och H&M
Till detta kommer jag ha på mig mina ljusgröna Converse!


XOXO
     /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm, nej du... jag vet tyvärr inte :( Det plastiga delarna av skorna brukar jag göra rena med hjälp av tandborste och JIF (gamla VIM), vet inte om det fungerar på resten

2010-09-08 @ 15:39:20
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0