Det var som...

Hey bitches!


Idag har jag varit med Birta på stan och jag har fixat lite mer med den stora överraskningen som jag berättade i något inlägg innan. Det är nervöst, men samtidigt skitnajs, men tiden får utvisa vad som händer.

Något annat som är liiite creepy är att jag av nåt skäl kom in på ratsit.se hemsida och kolla upp mig själv. De vet vad det var för dag jag föddes på och hur många dagar sen det var från idag. Det tycker jag att det är lite väl läskigt, tycker inte ni det? Man kanske borde säga till dem eller nåt? Eller kanske vara tacksam för att de håller kollen, vet inte hur jag ska reagera XD

I vilket fall som helst var jag född på en fredag för 7179 dagar sedan! Shit va gammal man känner sig på nåt sätt, haha!

Jag fick inte ta bild på Birta, men jag tyckte att blommorna här liknade henne lite, så det får duga :)



Moi!





XOXO
    /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med :D

och tack saå mkt :D

2010-09-08 @ 11:55:59
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0