Mobilen försvann?

Hey bitches!


När jag vaknade idag, så hittade jag inte min mobil först, som vanligtvis är på mitt nattduksbord. Jag kollar under kuddarna och hittar inget där heller. Jag kollar under sängen och det är tomt. Jag tänkte då att jag kanske har glömt den på övervåningen och bestämmer mig för att bädda sängen. Jag slänger upp mitt täcke i luften och  hittar jag min mobil. Den har tagit sig ända från mitt nattduksbord till änden av min säng. Jag tar upp den och undrar hur fan jag klarade av detta... Ett stort mysterium så fortfarande får vara ett..


XOXO
     /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Mallanmamma - studerande ung mamma

du kan inte råkat bara tagit upp den i sömnen och glömde lägga tillbaka den på nattduksbordet. Och du har rört dig i sömnen och den hasat ner till fötterna? =)

2010-09-21 @ 12:58:04
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0