Nu har jag röstat!

Hey bitches!


Jag kom hem för en stund sen, då jag har varit och röstat! Att gå och rösta är den största äran man har som medborgare och därför borde alla gå och rösta, även om man röstar blankt! Jag tänker inte berätta vad jag röstade på, för att det är oviktigt. Det som är viktigt är att man röstar på ett parti som stämmer överrens med vad du själv tycker och tänker. Jag tycker personligen att jag har gjort ett bra val och vill att mitt parti ska ha mer att säga om, då jag tycker att de gynnar Sverige mer. Vissa saker som de står för kanske jag inte håller med om lika mycket, men det finns inget parti som stämmer överrens exakt med vad man själv tycker.

Har ni som läser bloggen röstat?


XOXO
      /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0