Skrämma livet ur mig...

Hey bitches!


Hur är det med er fina läsare idag då? Jag var precis ute med hunden och när jag var ute tittade jag ner av nåt skäl och ur min jackficka ser jag en spindel sticka ut! Panik som jag får för att jag hatar alla sorters kryp försökte jag knuffa bort den från min jacka, men istället tog den sig in i jackan igen och in i ett hål som var i jackan. Min första instinkt var att slänga jackan på marken. Sedan tog jag upp den vid luvan och gick med den hem.

Jag kan känna att jag överdrev lite för att spindeln var inte så stor, men det var nog mer chocken av att se den i min ficka som får hela min kropp att klia överdrivet mycket.

Vad skulle ni göra?



XOXO
     /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0